Delegaţia echipei Pandurii Târgu Jiu s-a instalat deja aseară, după miezul nopţii, în cantonamentul de la Maribor, Hotel Habakuk, din Slovenia. Autocarul clubului a preluat jucătorii din aeroportul din Viena în jurul orei 22:00 iar puţin după miezul nopţii aceştia au ajuns la destinaţie. Din păcate nu au ajuns acolo odată cu echipa şi bagajele jucătorilor care nu au mai prins avionul de Viena după ce echipa a fost relocată pe o altă cursă Austrian Airlines, din cauza peripeţiilor de care a avut parte pe cursa de ora 13:35 care nu a mai plecat în urma apariţiei unei defecţiuni la computerul de bord al aeronavei.
Pandurii au avut parte de emoţii ieri, la plecarea de pe aeroportul Henri Coandă din Bucureşti, pentru că aeronava Austrian Airlines, care ar fi trebuit să decoleze la ora 13:35 de pe aeroport, a avut probleme tehnice la computerul de bord. După două încercări eşuate de a decola, în care avionul a făcut manevrele specifice de decolare dar s-a întors de fiecare dată de la capătul pistei înapoi în aeroport, jucătorii au fost debarcaţi din nou în terminalul de îmbarcări unde au fost nevoiţi să aştepte o altă cursă a companiei Austrian Airlines care i-a adus aseară, în jurul orei 21:30, pe aeroportul din Viena. Echipa a ajuns cu bine la hotelul din Maribor dar fără bagaje, acestea urmând să ajungă în cursul după.amiezii şi să fie aduse direct la cantonament de compania aeriană care a cauzat întârzierea acestora. Pentru că bagajele nu au putut fi îmbarcate la timp în noua cursă cu care a zburat echipa spre Viena, compania Austrian Airlines le-a oferit aseară tuturor membrilor delegaţiei truse speciale pentru igienă pentru a le folosi la prima noapte de cazare.
Prezent în avion împreună cu jucătorii, team managerul echipei Pandurii, Adelin Şolea, a explicat peripeţiile prin care au trecut jucătorii precizând că Austrian Airlines s-a ocupat totuşi de rezolvarea tuturor problemelor: „Ne-am îmbarcat la timp şi, practic, aeronava a efectuat toate manevrele de decolare de pe aeroport dar o problemă a unui senzor de la computerul de bord, după cum ni s-a explicat, a făcut ca aceasta să nu decoleze şi să se întoarcă de pe pistă după ce a încercat o primă decolare. Nu au fost probleme deosebite în timpul manevrelor de decolare şi ni s-a explicat că e o mică problemă tehnică care poate fi remediată. S-a şi remediat, după cum ni s-a explicat, dar după două ore s-a încercat din nou decolarea cu aceiaşi aeronavă dar din nou am avut parte de peripeţii pentru că avionul a ajuns la capătul pistei dar nu a putut decola la fel ca şi la prima încercare, apărând aceiaşi defecţiune la computerul de bord. Reprezentanţii companiei Austrian Airlines ne-au explicat că nu este o problemă gravă dar deja unii dintre jucători nu mai aveau curajul să urce în acelaşi avion după a doua încercare de decolare. După mai bine de cinci ore de aşteptare în avion sau în aeroport ne-au propus relocarea pe alte curse ale companiei şi ne-au găsit loc tuturor dar, din păcate, nu şi bagajelor care urmează să le aducă direct la hotel cu o altă cursă.” Întârzierea cu care a plecat avionul, respectiv noua cursă cu care a ajuns echipa la Viena, a fost de mai bine de şase ore dar în total, cu îmbarcarea lotului, debarcarea la Viena şi drumul spre Maribor drumul spre cantonament a durat mai bine de 12 ore.